Hoe maak ik een nieuwe documenttaak aan in Prostream?

Maak een taak aan en wijs een verantwoordelijke toe. Deze wordt per e-mail op de hoogte gebracht.

Screenshot_2024-01-26_at_14_55_18

In Mijn Taken vind je een overzicht van jouw taken. Navigeer eerst naar het project waar de taak onder valt. Via het menu Bestanden en het submenu Mappen kom je bij jouw documenten terecht. Om een taak aan te maken selecteer je een of meerdere documenten. Dit kan direct vanuit een map, of bijvoorbeeld vanuit de collectiemap. Wanneer je documenten geselecteerd hebt, klik je op het taak icoon om een taak aan te maken waar de documenten aan toegevoegd worden. 

Vul vervolgens de titel in van de taak en eventueel een omschrijving van de uit te voeren taak. Geef een deadline aan de taak en voeg een deelnemer toe. Deze persoon wordt verantwoordelijk voor de taak. Dit kun jij zelf zijn, maar ook iemand anders. 

Afhankelijk van het doel van de taak, kan je ook een verwachte Actie meegeven zoals ter goedkeuring of ter ondertekening. 

Klik op Opslaan. Je nieuwe taak is aangemaakt. 

Als de taak voor jezelf is, zie je deze nu ook terug bij Mijn Taken of in het takenoverzicht binnen een project.