Hoe voeg ik een nieuw bedrijf toe in Leanstream?

Nieuw bedrijf toevoegen


  1. Klik in het instellingen menu op Bedrijf.


    Er wordt een overzicht getoond van alle toegevoegde bedrijven binnen de huidige omgeving.
  2. Klik bovenaan het overzicht op Nieuw bedrijf.


    Er wordt een nieuw venster geopend waarin je de gegevens van het nieuwe bedrijf kan invullen en gebruikers aan het bedrijf kan toevoegen.
  3. Vul de bedrijfsnaam in.
  4. Klik in het lege veld onder Gebruiker(s) toevoegen om een lijst te openen van alle gebruikers binnen de huidige omgeving. 
  5. Klik op één van de gebruikers in de lijst, en vervolgens op Toevoegen om de gebruiker toe te voegen aan het nieuwe bedrijf. 
  6. De toegevoegde gebruiker(s) worden onder Gebruikers getoond met hun voornaam, achternaam en e-mailadres.
  7.  Klik na het invullen van alle gegevens rechtsonder in het venster op Opslaan.