Voordat je aan de slag kan gaan met het aanmaken van projecten, bedrijven en planningen zal je eerst gebruikers aan de omgeving moeten toevoegen. Dit doe je vanuit het instellingen menu:

  1. Klik in het instellingen menu op Gebruikers.


    Er wordt een nieuw scherm geopend waarin je een overzicht ziet van alle toegevoegde gebruikers in de omgeving. De gebruikers worden getoond met hun voornaam, achternaam en e-mailadres.
  2. Klik bovenaan de lijst met toegevoegde gebruikers op de tekst Gebruiker toevoegen.


    Er wordt een nieuw venster geopend waarin je de gegevens van de nieuwe gebruiker kan invullen: 
  3. Vul het e-mailadres in van de nieuwe gebruiker.

     
  4. Selecteer de rol die je de nieuwe gebruiker wil toewijzen.

     
  5. Druk tenslotte rechtsonder in het venster op de knop Opslaan.



Bevoegdheden en rechten van de verschillende rollen

  • Omgevingsbeheerder: alle bevoegdheden en rechten. 
  • Projectbeheerder: alle bevoegheden en rechten behalve het bewerken en verwijderen van statussen van kaarten. 
  • Bedrijfsbeheerder: kan projecten inzien als lid, bedrijven zien, bewerken, verwijderen en koppelen, bedrijfsleden bewerken, kaarten (van jouw bedrijf) verschuiven, aanmaken, verwijderen en de status van kaarten bewerken. 
  • Gebruiker: kan projecten inzien als lid, bedrijfsleden toevoegen, kaarten (van jouw bedrijf) verschuiven, aanmaken, verwijderen en de status van kaarten bewerken.