Hoe voeg ik gebruikers toe in een project of organisatie in Prostream?

Voeg gebruikers toe en ken hen verschillende rollen toe om eenvoudig documenten te delen in Prostream.

Je kunt gebruikers toevoegen op twee manieren: op organisatie- of projectniveau. Voeg aan jouw organisatie mensen van binnen jouw bedrijf toe. Aan een project voeg je alle betrokkenen, inclusief externen zoals onderaannemers, toe. 

Nu kun je de gebruikers gaan toevoegen aan Prostream. In de onderstaande video leggen we kort uit hoe dit moet. 

Het navigatiemenu in Prostream is verbeterd. Je vindt alle gebruikers terug onder Collega's (op organisatieniveau) of Projectleden (op projectniveau).  

Het beheren van rollen en de bijbehorende rechten voor gebruikers, kan in Prostream op twee niveaus: op het niveau van de organisatie of binnen een bepaald project. In deze video kijken we naar de rollen en rechten binnen een project.

Dat doen we door het desbetreffende project te selecteren en onder Projectleden op Gebruikers  te klikken. Hier voeg je gebruikers toe. Dit kunnen mensen van jouw eigen organisatie zijn, maar ook externen, zoals onderaannemers. Het enige dat je nodig hebt, is een e-mailadres. Je kunt een berichtje meesturen voor extra context. Daarna bepaal je welke mappen zij bijvoorbeeld wel en niet kunnen bekijken. Deze rollen kun je per project helemaal zelf inrichten zoals jij dat wil. 

Wil je meer weten over gebruikers toevoegen in Prostream? Bekijk dan meer support-artikelen.

Ga naar Hoe maak ik taken aan en wat kan ik er allemaal mee?