Klik in de Projectenmodule in de Speedbuttons op Extra en vervolgens op Procedure standaarden.
Het Procedure standaarden venster wordt geopend. Hier zie je een overzicht van alle procedure standaarden met de bijbehorende code, omschrijving, projecten, stappen en deelnemers.
Klik boven in het venster op Nieuw.
Alle velden worden leeggemaakt.
Vul een Code in voor de nieuwe procedure standaard.
Vul een Omschrijving in.
Vul een Bericht in.
Selecteer het Project waar de procedure standaard aan zal worden toegevoegd.
Vul een Beschrijving van de eerste stap in of kies een van de bestaande beschrijvingen.
Selecteer eventueel een Sub procedure.
Klik op het gebruikers-icoon onder Deelnemers.
Het Deelnemers selecteren venster wordt geopend.
Selecteer de gewenste gebruikers en/of groepen die je als deelnemer wil toevoegen aan de stap.
Selecteer of iedereen in de geselecteerde groep deze stap afzonderlijk gereed moet melden.
Klik na het selecteren van alle gewenste gebruikers en groepen rechtsonder in het venster op Sluiten.
Klik met de rechtermuisknop in de regel van de eerste stap. Er wordt een nieuw menu geopend. Hier kan je een nieuwe Stap invoegen, een stap Naar boven verplaatsen, Naar beneden verplaatsen of Verwijderen.
Klik in het menu op Stap invoegen.
Herhaal stap 7 t/m 13 totdat alle gewenste stappen zijn toegevoegd.
Klik op Opslaan om de procedure standaard op te slaan.