- Help Center
- Prostream
- Registreren en inloggen
-
Prostream
-
Prostream - Updates
-
Docstream
-
Snagstream
- Aan de slag met Snagstream
- Inloggen
- Projecten op de app
- Rondes op de app
- Tekeningen op de app
- Items op de app
- Favorieten op de app
- Projecten op de website
- Rondes op de website
- Tekeningen op de website
- Snags & formulieren op de website
- Beheer
- Kwaliteitsborging
- Partners, onderaannemers en leveranciers
-
Leanstream
Waarom ontvang ik geen e-mail vanuit Prostream?
Je gebruikt Prostream, maar ontvangt geen e-mail wanneer je wordt toegevoegd aan een project, een link krijgt toegestuurd of wanneer je een notificatie zou moeten ontvangen.
Kun je niet inloggen op Prostream? Lees dan dit artikel.
1. Het e-mailadres klopt niet
Controleer of er geen spel- of typfouten in het e-mailadres staan en vraag de verzender om de uitnodiging, link of notificatie opnieuw te versturen.
2. De inbox is vol
Wanneer de opslagruimte wordt overschreden, kan er geen mail meer ontvangen worden. Hier zijn meerdere oplossing voor te vinden, afhankelijk van het exacte probleem.
3. Prostream is als spam gemarkeerd
In dit geval worden alle e-mails van Prostream onderdrukt. De mails komen in de map Ongewenste e-mail. Het verschilt per provider hoe je dit kunt aanpassen.
Als jij niet gemachtigd bent om de instellingen van jouw e-mailprovider te controleren, kan de IT-afdeling van jouw bedrijf je hierbij helpen.